torsdag, juli 28

Sommerfølelse/høst

Track: Ilhabia – Hostvise

Det er noen dager igjen av sommeren. Høsten merkes allerede på trærne. Noen trær er allerede fullt i gang med å skifte farge.
Har ikke vært særlig til sommer her i Nord-Norge. Noen soldager men for det meste masse vind, overskyet, regn og bare tungt. En tung sommer værmessig.

Når solen først har trengt seg gjennom skylaget kommer skyene og overtar. Noen ganger er sola her flere timer. Da er det fint. Da blir jeg glad. Men så... kommer skyene og sola forsvinner. Kjip sommer for min del. Tenker at turen til Fredrikstad blir mer preget av høst enn sensommer. Det er jo august da. Håper likevel at det er varmt og fint og jeg får en solid dose med sol. Sommerfølelse.

1 kommentar:

  1. Hei søta!
    Sommeren i Oslo har ikke vært bedre, derfor jeg er så takknemlig over ferie i Egypt :) hihi!

    Ønsker deg en herlig dag!
    Her på Nesåsen skinner solen og vi ser fram til besøk i kveld!
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D