fredag, juli 15

Ny mobil!

Track: Bombay Bicycle Club – Dust On The Ground

Etter mye feil med min (gamle) telefon, Sony Ericsson x10 mini pro, hatt den inne på service mange ganger og derfor vært uten den telefonen i omtrent 3 måneder, valgte jeg å kjøpe ny mobil. Riktignok fikk jeg reklamasjon for mini pro-en var det jo garanti på. Litt penger å hente der, og noen tusen kroner fattigere er jeg nå en stolt eier av en Samsung Galaxy S II. Kjører selvsagt android når jeg først er i gang! Har enda noe igjen å lære med telefonen og noen ting skulle jeg ønske var enklere men slik er det, uansett hvordan telefon man ender opp med å ha. Jeg bare elsker telefonen min.


Fine tingen!
Mens jeg ventet på at reklamasjonen skulle bli godkjent sydde jeg et mobiletui til telefonen. For en liten stund siden bestilte jeg retro-stoffer fra Budeiesøm og er meget fornøyd med det også. Det ble en del knoting med mobiletuiet for jeg hadde vel ikke helt planlagt alt slik jeg burde ha gjort så det ble en del oppspretting av noen sømmer for å få til noe annet igjen. Innsiden ser ikke like bra ut som utsiden men for meg betyr det ikke noe. Skal forsøke å lage flere mobiletuier og legge til i min epla-butikk. Har stått stille i butikken. Ingen nye varer og de som er der blir ikke solgt. Jaja, kanskje en dag.


Hello Kitteh...
Telefonen min har 8 mp kamera og det ser jeg. Godt kamera, synes jeg. De to fysiske tingene som mangler på telefonen er altså en kameraknapp og et led-lys på fremsiden slik det kan blinke når man har mottatt sms-er og ubesvarte anrop. Tror også at en kameraknapp ville vært litt i veien for min del for jeg kommer stadig bort i volumknappen når jeg skriver meldinger. Testet ut telefonen en hel del natt til torsdag. Var på nattevakt og hadde ikke så mye annet å gjøre. På vei hjem fra nattevakten møtte jeg på et svømmebasseng for barn som mulig hadde blåst helt ned på veien. Hvor den kom fra aner jeg ikke men den sto der, fint og flott i regnet og den sterke vinden. Det er dårlig vær for tiden i Nord-Norge. Hawaii-rosen min trives ikke. Den ser ut til å dø når som helst fordi det mangler sollys. Ikke helt gjennomtenkt å anskaffe en slik plante som trenger masse sollys når jeg på en måte visste at det ikke kom til å være så mye sol i sommer. Håpet var der i alle fall. Tok i alle fall et bilde av bassenget og måtte le litt før jeg tasset videre.

1 kommentar:

  1. Hei høpp!!

    takk for søte ord fra deg:)

    Grattis med ny tlf..Kjenner til dette fenomenet med å lære seg nye telefoner...Kommer etter hvert men her i gården tar det litt tid!!!

    Nyt helgen!!

    Klem Linda;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D