torsdag, desember 29

Ugle, skilt og andre julegaver

Track: F.A.C.E. – Full Force

I jula har jeg fått noen fine gaver. Blant annet en kjøkkenmaskin hos mamma! Måtte sjekke om det funket idag, og det gjorde den! Skal lage fiskekaker imorgen så har tatt frem fisk til tining. Jada, fersk fisk er best men når man ikke har noe annet tilgjengelig... maskinen har til og med en skuff på siden med de skarpe gjenstandene i. Det syns jeg er utrolig kult, og ikke minst hendig for da sparer man plass.

Har også fått en stilig bodum-kopp, en strikket lue hos en venninne, håndlaget såpe, gavekort, et morsomt og kanskje litt passende skilt samt en kul pyntebamse. Har fått flere ting da men orker ikke nevne alt, liksom. :)

Ugle i fine garger. Fra kremmerhuset. Takk, søster:)


Kjøkkenskilt. Skilt er visst populære for tiden. Dette er mitt andre skilt i leiligheten min. Takk, Siri:)

2 kommentarer:

  1. Åh så mye fint du har fått! Heldig du er :)

    Veldig synd at tingene hadde knust da, men bra det ikke var alt.

    Takk for 2011, det har vært herlig å lære deg å kjenne. Vi blogges neste år :)

    klemklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D