mandag, desember 19

Strikking

Track: Iron And Wine – Naked As We Came

Jeg hørte ikke vekkerklokken tidligere idag. Husker ikke at jeg har slått av noen vekkerklokke. Rart. Vet at den var på. Våknet først litt før klokken 14 fordi mamma ringte meg. Kroppen trengte vel å sove så mye. :)

Holder på å strikke litt for tiden. Det går fortere nå enn før. Det liker jeg.
Vet ikke helt hva jeg skal strikke siden jeg ikke er så avansert og jeg kan ikke dette med å følge oppskrifter. Syns det er så vanskelig. Oppskrifter kan jeg følge når jeg blir gammel, hihi. :) 

Kom gjerne med tips til en uerfaren strikker! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D