mandag, april 25

Påsken 2011

Track: Ingeborg Selnes – Give Me

Bilder fra påsken. Enjoy.

Herlig tapet på hytta. Passende gammelt speil på veggen.

Smoothie laget av det man har i fryseren. Blåbær, bringebær, pose med andre frukter i.

 
Hun har en morsom rumpe. Hihi.

Søtt ansikt.

  
Søster og valpen.

  
Mamma sang til valpen og den sovna av.
Har hatt en av de fineste påskene hittil. Påskeaften var det først jobb (gode penger) og så dro jeg på middagsbesøk til ei venninne av meg som hadde samlet et lite gjeng med andre jenter. Hun serverte kylling som var stekt i folie i ovnen, ovnsgratinerte fløtepoteter, kyllingsaus, stekt sopp og en grønnsakssalat virket det ut som. Den inneholdt blant annet brokkoli, løk, paprika og mais, alt stekt. Nam! Passet på å ikke få med meg paprikaen for det liker ikke jeg. Bordet var dekket på fint med lilla brikker og fine fat og glass. Eneste jeg måtte bemerke var plasseringen av bestikket. Kniven var på venstre siden av fatet. Jeg liker det siden jeg er venstrehendt. Da ble det en liten diskusjon om venstrehendte og høyrehendte. Morsomt. Til dessert var det varm sjokolade og masser av frukt. Te og kaffe for de som ville ha det. Ei av jentene hadde bakt deilig eplepai som ble varmet opp i ovnen. Den var skikkelig god. Var en kjempefin dag.

5 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en hyggelig påske, koselig å samles til hyggelige middager! Koselige bilder også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Hei snupp!
    Det høres ut som om påsken din har vært herlig! Sååå mye god mat da :-) Nydeligste valpen da *smelt* Hva slags rase er det? Klart ikke å se det sånn med det blotte øye, fikk litt collie fornemelser.

    Kos deg videre i dag!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Maia: Moren til valpen er blanding av border collie, elghund og engelsk setter. Faren er blanding av siberian husky,cocker spaniel og border collie. Måtte sjekke annonsen gitt, for hun er litt av en blanding. Trodde det var buhund i den men det var det jo ikke. Elghund-hale og cocker spaniel-ansikt. Sweet. :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som en goood påske, det har vi hatt også. Deilig!

    SvarSlett
  5. Flisene er kjempefine, men har ikke den stilen hjemme selv. Leie er utrolig kjipt, men nå ser jeg lyset i enden av tunnelen...mannen i huset ser ut til å komme i ny jobb og da kanskje det blir noe eget.

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D