mandag, september 5

Rosa måned

Track: The Cab – Temporary Bliss

Jeg er sjokkert, spent og overrasket. Jeg har sett den nyeste episoden av True Blood. Neste episode er "the season finale". Klipp viste meg at det blir en knall-episode hvor vampyrer, ånder, magi og spenning forenes. Er en stor fan av tv-serien. Om 45 dager (sånn ca) kommer sesongstarten på tv-serien Chuck. Det gleder meg stort!

Dagene har gått fort etter at jeg kom hjem fra ferien min og jeg har glemt å feire bursdagen til mine søte små marsvin. De er blitt ett år og jeg har hatt de siden de var noen uker. Mine to søteste jenter.
De har fått salat, gulrot, redikker og paprika. Tror de likte det, for salaten ble hvertfall spist opp med det samme. 
Luftegården deres.


Luftegården jeg bestilte på nett var en hit. De liker seg der. På dette bildet hadde de fått utforsket luftegården i noen minutter. Nå har jeg et underlag av aviser som absorberer tisset, for det liker de å gjøre mye av. Det er også flere ting der som en gnagepinne, høyet henger i en ball og cozy-bagen jeg kjøpte for en stund siden er også der. De får besøke luftegården omtrent hver dag. Hadde jeg hatt større leilighet kunne jeg koblet buret og luftegården sammen slik at de fikk en skikkelig stor plass. Jentene mine fortjener kun det beste. :) 

Marsvinseng. Den var hvit første dagen. Nå har Patty tisset i den.


Har begynt å hekle noe fint til meg selv. Det begynner å se bra ut. Fargen er rosa, for det er rosa måned. Eller, aller mest fordi garnet var på salg (og fortsatt er det) og er skikkelig godt å ta i. Kitten mohair, hvis noen kjenner igjen garntypen. Bilder kommer snart. :) 


Sleng deg med på min rosa give away! :D

4 kommentarer:

  1. HEihei
    Takk for koselig kommentar på bloggen min..
    JEg lærte meg det på youtube..søk på granny squares:)

    Håper du får det til:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Heldig de små svina :)

    Håper du får en fabelaktig fin tirsdagskveld!
    Nå blir det pannekaker og kos etter en altfor lang dag på jobb :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig! Der så de virkelig ut til å trives godt. Heldige som er dine disse to. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D