tirsdag, september 6

Pay it forward

Track: Nancy Sinatra – These Boots Are Made For Walkin'

Søndagen vant jeg forresten en premie i Happy Lia´s give away! Gleder meg til jeg får noe i postkassen:D Hun har en søt blogg, anbefaler folk å ta turen innom.

Fikk hos Retrobaby.
I dag dumpet det en liten pakke i postkassen min. Det var fra Retrobaby. Pay it forward er et herlig konsept, og en fin måte å bli kjent med nye folk på.
Følgende tekst er kopiert fra Retrobabys blogg og siden folk idag kan engelsk (eller bruke google translate) orker jeg ikke å oversette det.

You receive a present from a fellow blogger, and within 365 days you're supposed to pay it forward to three new people. Who in turn will send presents to three new people each, and so on and so on. It's like a giant chain letter, but without the threat that something bad will happen if you fail to obey the rules.

Hvis du vil ha noe fint hos meg og lyst å gi noe til tre andre så bli med. De tre første som kommenterer på dette innlegget er med. :-) Ønsker at vedkommende har blogg slik at de kan vise frem hva de har fått hos meg i ettertid.

Jeg åpnet den brune pakken forsiktig og fant strikkede, lilla pulsvarmere og et nøste med garn. Hvitt og fint. Lurer veldig på hva jeg skal bruke det til. Det kommer nok en idé eller to med hvert.
Fine garnet, fra Retrobaby.

Viser samtidig hva jeg har drevet på å hekle siden søndagen. Den ble litt større enn forventet over skuldrene mine men tror det skal gå bra likevel. Orker ikke rakke opp to dagsverk, og garnet jeg bruker er ikke av den sorten man rakker opp. Note to myself: Ikke hekle store ting med ukjent garn. :)

Et sjal/skuldervarmer?
Ikke så lett å ta bilder av seg selv. Skal bli litt lengre enn det som man kan se på bildet. Fargen er hvertfall kul og jeg liker garnet. Bare noen heklestunder til så er jeg ferdig.

Update: Thora, Happy Lia´s og Huldra er med på denne! :D

5 kommentarer:

  1. Hallois :) vil være med på pay it forward!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med herlige pulsvarmere! Nydelig farge, og herlig mønster. :)

    Jeg blir gjerne med. :)

    SvarSlett
  3. Ærlig talt så het det vel Torghatten trafikkselskap det jeg tok. :p Men jeg liker å kalle det tromsbuss uansett. :D

    SvarSlett
  4. kjempe fin gave fra retrobaby. kan jeg få bli med?

    SvarSlett
  5. Thora: Selvsagt kan du få bli med!
    Da har jeg tre mennesker til pay it forward! Thora, Happy Lia og Huldra!

    Kontakter dere pr blogg for å få adressene deres:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D