fredag, september 30

Musikalsk regn

Track: Maria Mena Feat. Mads Langer – Habits

Minner om at det er trekning av min give away imorgen! Det er ikke så mange påmeldte men foretar en trekning likevel.

Var hjemme igår kveld, hos mamma og familien. Det er en stund siden jeg har vært hjemme, og lille valpen er ikke så liten mer. Nusse-liten har vokst og er blitt en fin, rampete og spretten hund. Da hun var valp gikk det i 120 til 0 på en time. Nå går det i 100 konstant. Hun viste meg alle lekene sine, og jeg fikk vite at grisen som lagde lyd, som jeg ga henne for en stund siden ble maltraktert. Nusse hadde rett og slett "drept" grisen og rev alle "innvollene" utover stuegulvet. En ball med hull i, for å ha godterier eller matkuler inni er også blitt flittig brukt. Kjøpte den på nett til Laika men hun viste ingen interesse for ballen. Nusse derimot... ballen er slitt og hun lekte med den masse igår etter at jeg stappet godterier inni den.

Autumn storm by Karen Parker.
Marsvina overlevde en dag uten meg. De hadde masse høy og mat igjen da jeg kom hjem og begge overlevde.

Senga jeg sov i står på loftet. Det er lenge siden jeg har sovet på et loft. Da regnet slo mot taket og vinden blåste kom barndomsminnene frem. Jeg forestilte meg at regnet var noter i et musikalsk verk, og vinden bestemte styrkegradene og rymtikken. Sovnet etter en stund med lytting.

Har du noen gang tenkt på at naturen kan inneholde musikk? :)

1 kommentar:

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D