onsdag, juni 29

Shopping

Track: Bon Iver – Michicant

Først må jeg si at jeg håper jeg får sove når jeg går og legger meg. Sov i tre timer, lå våken i senga i mange timer. Føltes ut som en evighet. Send sove-alven min vei takk! :)
Måtte stå opp tidlig fordi jeg hadde en avtale på morgenen. Etter at jeg var ferdig dro jeg på shopping. Først innom Åhlens og kjøpte gardiner som var på salg! Veldig fine, syns jeg. Tenkte ikke over størrelsen jeg og størrelsen på vinduene. Failure. Endte opp i ekstra lange gardiner. Neste prosjekt blir derfor å sy om gardinene slik at de ikke blir så lange. 110x240 cm. Hadde holdt med 110x200 cm. Skal finne en tråd som jeg kan bruke til stoffet, har bare stort tråd og gardinene er blå.

Dunkelt lys i stua. Pynt i hvert vindu. Rar farge på gardinene i det dunkle lyset. Interior failed?

Var også innom Kremmerhuset hvor jeg kjøpte en oppbevaringsboks. Egentlig ment til kaffe eller te men mitt mål var å ha marsvin-pellets i. Mer dekorativt for min egen del og jeg kan putte vitamin-flasken inni boksen. Kan legge ut bilde om folk er interesserte. Kjøpte også et par boots, et nytt skjerf og andre småting. Marsvina ble ikke glemt så de fikk et toalett for smådyr (skal gi dotrening et forsøk på marsvina) og en hel pose med pellets. Kortet glødet nesten av alle innkjøpene. Jeg er ikke ei som shopper mye så dette var virkelig heftig for min del! Ja, og så var jeg innom den søte sy/stoffbutikken med de gamle damene inni. Skråband, filt og stoff. Nye prosjekter på gang.

Rent bur, i 15 minutter. "Drops" som dekor. Selma er pyse. Gjemmer seg for kameraet.
 Etter en runde med kreativ løsning på de alt for lange gardinene flyttet jeg rundt på to møbler. Skulle ikke tro det tok så lang tid med å flytte på ei hylle men det var jo så mange ting i hylla. Støvtørking måtte også til. Rent bur til marsvina ble det også, etterfulgt av et støvsugd gulv. Støvsugerposer er neste prosjekt.
Greit med litt rydding siden jeg får besøk imorgen av ei god venninne. Vi har planlagt at vi skal spise middag sammen og lage litt musikk/synge sammen. Eneste kravet jeg hadde til middagen var at vi måtte ha tomatsalat som tilbehør. Det var ok for henne. :)

Skikkelig lang lunte!
Fikk et kort fra Dinosau her om dagen. Lå hvertfall i postbunken som jeg fikk husverten til å ta inn for meg da jeg var på hytta. Et rosa kort med øyner og nebb og en vinge som jeg kunne slå ut. Tenkte ikke over det før dagen etterpå. EN ROSA FUGL. Samme avataren på profilen min. Wow. Dinosau altså. Herlig. Lunta var jammen lang denne gangen. Veldig fint kort med andre ord. Pynter opp kjøleskapsdøren min. Har masse rare kort og ting på døren, slik som Maggie-merket som jeg fikk i et The Simpsons-kinderegg, og et kort fra Syden fra en tidligere venninne, og den koselige timeren min.


Ny dag imorgen og jeg gleder meg!

Patty, uten "drops" på bildet. :)

4 kommentarer:

  1. Såå flittig du har vært!
    Nydelig venninne som har sendt deg kort!
    Håper du fikk sove i natt!
    KLem

    SvarSlett
  2. Så mye du har gjort på de siste dagene! Flinka :)

    Kortet var råstilig!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. For et herlig kort! Det var et skikkelig ekte ROSA FUGL-kort. :-)
    Så flittig du har vært om dagene. Her har jeg malt gangen i dag.
    Ha en riktig fin kveld.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D