fredag, mai 20

Sosial dag

Track: Selena Gomez & The Scene – Who Says

Har hatt en fin dag idag. Mamma stakk innom for å hente ballen til valpen og laptopen jeg fikk låne for å bruke et program som var nødvendig i forhold til siste eksamenen jeg hadde og så har jeg hatt besøk av ei venninne. Vi spiste middag sammen, og vi fant ut at fisken jeg hadde fått av mamma for en stund siden var røkt. Kastet fisken i en ildfast form og inn i ovnen med masse grønnsaker på toppen. Digg! Hun hadde tatt med seg dessert, nemlig nybakt brownie. Luktet godt:) Hun hadde stekt den litt for lenge men kaken var god for det om. Kom frem til at det kunne være det glutenfrie melet hun hadde brukt som gjorde at steketiden burde vært kortere. Har ingen erfaring med glutenfri mat.

Vi gikk også tur sammen etter å ha slappet av etter middag og hun er en flott samtalepartner. På turen så jeg en hund som kunne vært en mynde. De er ikke så vanlige her i nord. Traff en afgansk mynde (med masse hår) sist jeg var hos veterinæren. Apropos dyr, marsvina er i en ny runde med rumble strut. Skifta på buret idag og da ble det litt ekstra bråk etterpå siden jeg hadde møbelert litt om på huset og sånn. Gjør det litt spennende for de når buret ikke ser likens ut hele tiden.

Før jeg fikk besøk lanserte jeg epla-butikken min. To produkter er hvertfall en start. Har flere prosjekter på gang. En hekla lue som jeg er fornøyd med og to bordskånere. Det kommer mer etterhvert. Det vanskeligste var dette med å sette porto. Frakt med en annen gjenstand. Står foreløpig gratis fordi jeg ikke har stort i butikken. Selve portoen fant jeg på posten sin nettside. Med en kjøkkenvekt så klarte jeg å finne en pris. Fornøyd med akkurat det. Apropos fornøyd, er også fornøyd med at leiligheten fortsatt ser bra ut etter å ha vasket hele greia tidligere denne uka. :)

Jobbhelg, og det skal bli deilig å ha fokuset på et annet sted. Lese litt på eksamensgreier og kanskje hekle litt imorgen og generelt bare slappe av etter jobb. Marsvina er forresten blitt tjukke. Egentlig er de innenfor en generell vekt på mellom 800-1000 gram men de er blitt skikkelig runde og tunge. Kaller de for feita (begge to). Tre feite dyr i leiligheten min. :)

2 kommentarer:

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D