tirsdag, august 2

Småforelska

Track: Spoon – Got Nuffin'

Okei. Dette er kanskje mer noe man gjør når man er i tenårene, og jeg er jo ikke akkurat noe tenåring mer. But I have a crush on Adam Baldwin! Hallo! Sett sesong 3 og 4 av tv-serien Chuck i det siste og serien er bare fantastisk bra! Treffer meg perfekt både med spenning og humor og ikke minst skuespillerene. Vet at herr.Baldwin er en smule too old men det gjør ikke noe. Det er liksom figuren Casey jeg er litt betatt av. Hva han gjør som skuespiller ellers er jeg ikke så oppdatert på. 

Chuck, Sarah og Casey.
Tenker jeg har lov til det. "Alle" har jo vært forelsket i han derre McSteamy-Dreamy-duden fra Greys anatomy... hehe!
Må få tak i de to første sesongene også. Vet jeg har begynt i feil ende. Det har seg liksom sånn at jeg begynte å se det på tv for bare en stund siden. Fikk ikke sove, surfet gjennom kanalene på tv´n og vips, Chuck! Ble fanget! Hekta! Spion og komiserie i ett. Just perfect. Spare litt penger og kjøpe serien på dvd. Ikke akkurat bare pga "Casey" men fordi jeg liker serien altså. Knis!

For de som faktisk er interessert i min lille crush og se hva det er jeg liker så mye kan se på denne, denne (I just love it!) og denne (med Zachary Levi). *smile*

3 kommentarer:

  1. Hihi! Såå kos!

    Ønsker deg en herlig tirsdag! Her skinner solen og en iskaffe er allerede drukket :)

    Nyt tirsdagen!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hihi, det er lov. Jeg har selv et lite crush på han ene i Supernatural, hihi ;)
    Håper du nyter sommeren :) Jeg er tilbake til hverdagen igjen etter noen deilige, avslappende og innholdsrike ferieuker. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  3. Ah, tv svermeri er saker det! Chuck er faktisk ganske morsom og enig med at kombinasjonen spion og humor er bra. :D Fult lov mener jeg.

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D