søndag, november 7

Murmansk, del 2.

Nå er det andre gangen jeg skal til Murmansk, også denne gangen med pedagogisk opplegg i kofferten og nervøsitet angående presentasjonen. Dette foregår heldigvis på engelsk og ikke russisk. Har lært noen setninger på russisk, og denne gangen skal jeg lære mer. Vil, om ikke annet. Nå har jeg pakket ferdig, ordnet marsvin-vakt (takk lillesøster!!) og rydda litt. Hvis jeg er i form til det så har jeg tenkt å spille to låter på konsert-greie for russiske studenter og oss norske studenter. Tenkte å spille Hurt av Cash og Honey av Thomas Dybdahl. Kanskje jeg drar en av mine låter, men de er jo på norsk... Nå har jeg også testet ut blogger-droid for android. alt hva man gjør når man ikke bør gjøre det, eksempelvis å sjekke android-market når jeg egentlig burde sovet.. Sees neste helg! Ikke glem av give awayen folkens! Klemmer!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D