tirsdag, juni 23

Mandag, tirsdag...

Mandag var jeg på jobbintervju (type sommerjobb), og etterpå gikk jeg fra min mulig kommende arbeidsplass bort til Sylvia.
En liten stund etter at jeg ankom stedet, satt vi oss i solen. Jeg tenkte selvsagt ikke på solkrem, så jeg ble solbrent. Det svir. Men jeg beskyttet tattoveringen min, og det er det viktigste.
Idag fikk jeg solkrem hos mamma, og tips om at jeg bør kjøpe sunblock for å smøre over tattoveringen. Det skal jeg gjøre, for et tattovering har man hele sitt liv.
Vi grillet senere, og jeg prøvde meg på dere trampoline. For å sitere Sebastian, ungen, "nu vet æ ka du blir å gjøre mens vi e borte!"... gøy!

Her er et bilde av utsikten jeg hadde i begynnelsen av solingen... de har rot i hagen pga småbarn som naboer, hehe.


Etter en stund i sol, fløy det et jagerfly eller noe, over himmelen. Dette laget en lang stripe, som Sylvia mente så ut som skyer. Forklarte henne at det ikke var skyer, men dette oppsto pga de forskjellige sfærene og drivstoffet. Hun smilte, men tror hun heller likte tanken på at det var skyer.




Dette er et bilde jeg tok en dag jeg satt og ventet på bussen, for da skulle jeg også bort til Sylvia. Litt mindre sol og mer skyer, men likevel en fin utsikt.



Om noen dager skal jeg passe katt, i tre uker. Det blir spennende, og rart, for jeg blir å bo i Sylvias leilighet. Skummelt å være alene i noen andres leilighet. Men jeg blir jo ikke alene, lille Nusse er jo der.


Idag var jeg hos Sofie og grillet, og traff nye og koselige mennesker. Fin måte å "feire" st.hans på.. ikke akkurat grillvær straks sola forsvant, men kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D