torsdag, januar 2

Velkommen 2014!

Track: Tellusalie – Song One

Nytt år, nye muligheter. Klisjé å si det men det stemmer jo.
Har ingen nyttårsforsett. Har egentlig aldri hatt troen på slikt. Jeg har dog noen ønsker for året og det gir ingen krav til å fullføre noe.
Jeg ønsker å bli flinkere med sminke, spille mer gitar og synge litt mer og utfordre mine små redsler og frykter. Skader heller ikke å gå ned i vekt så dette er jo et stort ønske. Strikke og hekle og sy mer er også noe man kunne tenkt seg å gjort oftere. Ingen krav, bare ønsker så får vi se hva som har hendt innen 31.desember 2014.


Nyttårsfeiringen foregikk hos søsteren min og hennes lille familie. Kalkun til middag på kvelden med rødvinssaus som svigerbror iherdig hadde jobbet med for å få bra. Til dessert hadde søster laget en red velvet kake med supergod frosting på toppen. Baking er fint men hun har en stor interesse for sånt og det synes med tanke på hvor mye energi hun legger i det. Når lillemann hadde lagt seg ble det stilt i huset og mens vi ventet til det var tid for å gå ut drakk vi litt alkohol og så på tv. Batterier i babycallen og så vandret vi mot borgen som svigerbror hadde laget. Utemøbler og bål inni og fakler på toppen for å gi det litt lys og jeg hadde også et bord jeg kunne sette cavaen på. Noe særlig med fyrverkeri hadde vi ikke så vi ble mest til å se på fyrverkeri fra alle andre kanter og når alt roet seg fikk vi fine glimt av nordlyset som danset på himmelen. Latter og cava (øl og sprit på de andre) og en baby som sov gjennom det hele. Var en bra kveld selv om det ikke slo forrige nyttårsaften på fjellet.

Var fint å være hos søster og få tilbringe litt tid ned lillemann. Han er så utrolig søt og sjarmerende og latteren kan virkelig lyse opp en dårlig dag. Det skal ikke så mye til heller før han ler. Vi har badet også, jeg og nevøen min. Det vil si, han har badet og sprutet tante klissvåt med både armer og kluter. Det har vært veldig gøy sammen med han. Det var fint med søster og svigerbror også men ingen tvil om hvem som er favoritten min. :)

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg, høres ut som en fin feiring :)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!
    Hørtes ut som en kos feiring :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D