torsdag, oktober 25

Snøfall

Track: Diskotek – Promise

Vurderer å skifte sofa-plass. Det er blitt kaldt med vinduet nå. Ikke så rart siden det har snødd masse det siste døgnet og vært masse vind. Jeg liker at det har kommet snø. Masse snø. Jeg er så rar at jeg liker å måke snø og børste snø av bilen. Det har vært kjedelig siden Sub fremdeles er på verkstedet. Får han tilbake imorgen ble det lovet. Satser på det siden han har vært der siden mandag.

Barna på skolen elsker snøen. Absolutt ingen tvil om det. To cm med snø var nok til at akebrettene ble foretrukket fremfor spader. Til i dag har det snødd enda mer og da var det enda morsommere med akebrett. De største barna tok seg en tur bak fotballbanen og kastet snøballer på hverandre.
Var litt av et skue i utetiden jeg var på i dag. Fotball i snøen. Barna klarte det og de kom seg fort opp når de falt.

2 kommentarer:

  1. Høres jo herlig ut! Men håper likevel at det er en stund til vi ser snølagte veier her:). Ha en fin kveld:).

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    Gøy du vil være med på min lille gi vekk,masse lykke til.

    Her kom det også snø i natt,men i dag hadde alt regnet vekk.

    Litt glad for det jeg er ikke så glad i snø eller vinter:)

    Ha en fin ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D