tirsdag, februar 21

Knekt nål og snø

Track: Team Me – Me and The Mountain

Det er kjedelig, når man legger arbeid i innlegg, og så får man ikke respons. Er det fordi folk ikke vil lese om ting som er alvorlige? Lukke igjen øynene for alt som ikke handler om sommerfugler og solskinn? Vel, verden er ikke sånn.

Holder på å sy noen gaver. Har hatt pay it forward-greia i tankene ganske lenge og må bli ferdig. Vet ikke helt hvordan jeg klarte det men nåla knakk og jeg fant ingen nye. Får kjøpe nye neste gang jeg er i byen. I mellomtiden er planen å legge opp stoffbiter og gjøre det klart slik at jeg bare har sy-biten igjen. Mulig jeg får sendt avgårde pakkene før helga. Det hadde vært supert.

Hadde også vært supert med mange penger sånn at jeg kunne skaffet meg masse stoff og ikke minst potteplanter. Tok en runde med støvkluten og oppdaget at ene planten har valgt å forlate meg. Ikke så flink til å vanne plantene mine, gitt. Det var til og med en plante som marsvina kunne spise på.

Jeg vasset forresten i snø idag. Var en herlig følelse. Det var ikke måket på morgenen så jeg banet meg vei i glede og iver. Jeg fikk også ønsket om mer snø, oppfyllt. Da jeg kom hjem hadde jeg enda mer snø å vasse i. Tok mange runder i snøen fordi jeg hadde så lyst. Nedturen kom da jeg gikk inn. Våt pga snøen. Likevel herlig med mye snø. *hjerte*

2 kommentarer:

  1. SV: Tja, hvordan vet man egentlig det, er det ikke alltid en drømmemann....?

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg en god helg jeg <3

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D