mandag, november 21

Julegaver

Track: Siri Nilsen – Skjøtet

Det er fint med arbeidshelg iblant. Ikke bare tjener man penger, men når det er dødtid får man tid til å hekle. Heklet ferdig ene julegaven på noen timer, og fikk begynt med julegave nummer to.
Tanken er å tove de hekla julegavene når jeg er helt ferdig, og sy knapper på de. Tror det blir utrolig kult! Knappene kjøpte jeg idag og syns de var veldig fine.

Noen gode tips når man skal tove hekla greier? :)

Har andre hjemmelagde julegaveprosjekter i år. Problemet er bare å finne tid til alt, for denne måneden har gått så fort og det er snart jul! Male, hekle, sy, lage andre ting. Jeg er tvilsomt den eneste som føler at tiden går så fort. Særlig når man har skoleting og oppgaver, jobb og hobbyer som tar tid. Jeg kunne jo bare ha kjøpt alle julegavene og ikke tenkt mer over det men jeg syns det er noe ekstra fint med gaver man har brukt tid på.

Jeg ønsker forresten at snøen skal dale ned og at det er minst -5 grader utendørs nå! Mildvær og litt snø er ikke noe gøy. 

Sitter på kjøkkenet i skrivende stund og steker lapper mens jeg blogger. Litt fint. :)

4 kommentarer:

  1. Så koselig med hjemmelagde julegaver :-)

    SvarSlett
  2. Skulle ønske eg kunne hekle! Flink og effektiv du er då :) Kjekt at du kom inn å kommenterte hos oss, sjølv om du ikkje skal feire advent :)

    Håper du får ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Toving funker best i maskin med grønnsåpe, utover det kan jeg ikke noen andre triks.

    Herlig med hjemmelagede gaver da :)

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Blir nok noen glade mottakere på julaften:).

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D