fredag, juli 30

Krisehjem - hund nr.1

Track: Lise Of The Woods – Forty Nights

I dag ble jeg oppringt av dyrebeskyttelsen, hundevakten. De lurte på om jeg kunne ta vare på en hund som ble funnet løs i Tromsdalen ved en butikk. Jeg sa jeg gjerne tok i mot hunden, men hadde hverken hundemat eller hundebånd sånn at det ble vanskelig å mate hunden og gå tur, men hadde hundebæsjeposer! Nå ligger hunden ved mine føtter på gulvet.

Veldig snill tispe, en mellom-schnauzer tror jeg. Googlet det opp og likner på bildene. Hun er rolig, spiser og drikker, men hun er trist, forståelig nok. Håper eieren hennes savner henne og ringer dyrebeskyttelsen eller politiet snart. I mellomtiden passer jeg på henne og tar godt vare på henne. Kaller henne bare for Søta, siden jeg ikke vet hva hun heter! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D