torsdag, juli 1

Fredrikstad baby!

Track: Valkyrien Allstars – Eg Vil Ha Deg

En hel uke har gått, dagene har gått fort. Pinlig fort. Jeg er ikke den som liker at ting skal gå så utrolig sakte heller, men når man har hatt det fint vil hvertfall jeg ha de fine følelsene lenge og at tiden skal gå saktere slik at man kan beholde disse gode minnene lengst mulig.

Fredrikstad var varmt og fint, sola skinte og gjorde meg varm i kroppen da jeg sto og ventet på at Jenny skulle hente meg. Var fint å se henne, og magen hennes hadde vokst utrolig mye siden sist jeg så henne. På tur hjem til henne slo det meg at det var en flat plass. Ikke mye fjell å se, men mye åkre og trær og masse grønt så langt man kunne se. Kontrasten var stor da man den mandagen forlot kalde og regnfulle Tromsø. Søndagen hadde jeg vært på jobb, mistet bussen og ventet ute i kulda lenge. Derfor følte jeg det som ekstra deilig da jeg kom til sola.

Vi slappet litt av hjemme hos Jenny før vi dro til Sverige, Svinesund for å være pinlig nøyaktig. Der fant jeg ananas-fanta! Spennende smaker de har på drikkevarer i Sverige. Ble nesten litt sjalu. Liker ananas! Ananasbrus smakte godt, tro det eller ei. Da vi kom hjem satt det ei venninne av Jenny ute på verandaen og ventet. Jenny hadde glemt at hun skulle komme etter jobben sin! Det gikk heldigvis bra! Ble dermed kjent med en ny person.
Første gang noen sinne grillet jeg i sol og med morsomme mennesker på St.Hans-aften. Det var en veldig fin opplevelse.

Torsdagen forlot jeg Fredrikstad, tidlig på morgenen, sto på en ukjent flyplass og tittet på alle menneskene som skulle dra på ferie. Ryanair-køen strakte seg nesten helt til døren, men snek meg forbi alle menneskene slik at jeg kom i rett kø hjem til Tromsø. Ble endelig ferdig med boken Code to Zero av Ken Follett, som jeg begynte med for to år siden! Leste det siste kapittelet på bussturen hjem. Veldig fin bok, bare man tar seg tid til den og stiller seg inn på engelsk. Fikk nemlig boken på originalspråket noe som var veldig fint.

Resten av helgen var utrolig deilig og fin, uten å si noe mer om det. Den uken kommer jeg til å huske lenge, spesielt alle menneskene jeg fikk møtt takket være Jenny. Deiligste uken hittil.

1 kommentar:

  1. åååå så bra, ann rose!! godt å se at du nyte livet og har hatt (og håpe du har) en fin sommerstart. kjempe kjekt å lese om din lille ferie til fredrikstad :)
    besitos <3

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D