søndag, januar 3

Ønsker for 2010

Track: Jimmy Eat World – Hear You Me

Ønskene mine for dette året er mange, men jeg har som mål å kunne spare opp til disse tingene, og eventuelt skaffe de i år 2011. Hvem vet hva fremtiden bringer?

1. MacBook PRO (snart i boks!)
2. Rottweiler (fordi jeg elsker hunder, og den rasen passer meg bra)
3. Spare til bil (men blir ikke å kjøpe bil i 2010, slik økonomien er nå)
4. Male rommet til min søster (rett og slett fordi det er en ekkel, grønn farge)
5. Skaffe noe lydutstyr (for å kunne ta opp musikken jeg lager)
6. Kjæreste (hvem vil ikke ha det?)
7. Mer inspirasjon (musikk, kunst, etc.)
8. Frisk familie, og gode venner

Tror neppe at jeg får alt jeg ønsker i år, men det er lov å drømme, ha håp om en fin fremtid. I mellomtiden så kan man nyte tracken som befinner seg på toppen.
Flere Jimmy Eat World TrAcKs:
Jimmy Eat World – If You Don't, Don't
Jimmy Eat World – Chase This Light
Jimmy Eat World – Be Sensible
Og en off-the list:
The B-52's – Love Shack [Edit]


Denne ser utrolig kul ut! Men en smule kostbar! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D