lørdag, januar 23

Ett år

Track: SamSaya – ADHD Love Me Not
The Perishers – Come Out Of The Shade
Regina Spektor – One More Time With Feeling

Jeg er sliten, men på en god måte. Har vært på trening, og kjørt magemusklene mine litt hardt idag. Orket ikke så mye, fordi jeg ikke hadde spist på fem timer før treninga, men tok det jeg orket til jeg ikke klarte mer. Nesten gang skal jeg prøve å huske mat før jeg trener. Er vel en fordel med det. Hadde en halvannen time med bandøving (skoleprosjekt) før jeg måtte dra til legen. Fant ut på veien (blomsterforretning) til legen, at plantene mine trenger næring i disse tidene, for de sturer bare.

Tidligere denne uka var jeg på besøk hos et par, og det var ganske koselig. Lenge siden jeg hadde vært sammen med de. Begge to er opptatte med studier, og jeg og mannen i paret hadde tenkt å ta opp noe musikk som jeg har laget, men han har vært så travel. Fikk like greit med meg noe lydutstyr slik at jeg kan eksperimentere for meg selv. Har jo Garageband på min deilige Mac, men vet ikke om det er et program som funker for meg, for har ikke prøvd meg på det programmet før nemlig. Vi får se! Fancy mikrofon, eksternt lydkort og noen kabler. Vi får se! :)
Med det samme jeg er inne på musikk, så er det ikke lett å finne track til blogginnlegget, for det er så mye bra som surrer på Spotify når jeg skriver blogg, så derfor får du høre på det du vil av de overnevnte i dette innlegget!

Nå er det ett år siden. Skudd. Blod. Død.
Ei i klassen min døde på grunn av sjalusi, mest sannsynlig. Et talent som mange har savnet, og savner fremdeles. Livet går heldigvis fremover, og ikke bakover. Egentlig lettere å si for de som ikke har opplevd dette, enn vi som faktisk har opplevd denne situasjonen, eller liknende. Dumme mennesker! Skjønner ingenting.
Mimrer litt, og det var en fin tid. Fikk datidens kjæreste på besøk samme dag som hendelsen, så ble en litt mutt helg. I år skal det ikke bli mutt, ikke mutter(e) enn i dette blogginnlegget. For jeg skal på studenthuset Driv og se på KRÅKESØLV spille ved midnatt! Faktisk i 4.etasjen, der det sies at det spøker. Er ikke sensitiv for slike ting, så jeg vet ikke...

Helt til slutt vil jeg bare legge inn et bilde av en rottweiler-valp, som en humørspreder! :)

Takk til google for bildet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D