onsdag, juli 15

Messenger fyller år

Noe jeg kom til å tenke på idag, er greia med messenger. I år fyller de hele 10 år, og de har også en konkurranse i forbindelse med jubileumet.
Det går an å gjøre andre ting enn å sitte på messenger hele dagen.
Jeg har noen på min messenger-liste som er pålogget hele dagen, og når de drar bort endrer de bare statusen. Hverdagen består av så mye mer enn å være aktiv på nett. Hva med den virkelige verden? Det er greit med messenger i perioder, om man ikke sitter der hele tiden.

Messenger er på mange måter nyttig. Man får holdt kontakt med mennesker som bor i andre land, eller bare bor langt unna. Kanskje man ikke møter personene så ofte som man vil, og da er jo også messenger nyttig. Man har også Skype, der man kan ringe til folk uten å blakke seg. Personlig så liker jeg best Skype, fordi jeg er mer fan av å prate med folk enn å skrive med de.

Å møte mennesker i virkeligheten er mye bedre enn å prate med folk via messenger. Ja, det fins morsomme smileys, men en ekte latter slår definitivt en "smiley-latter".
Her kommer det noen bilder jeg har tatt, istedenfor å sitte på messenger hele dagen.


Ta bilder av naturen, eller omgivelsene rundt deg!


Eller vær ute med venner og nyt en merkelig drink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D