torsdag, juli 30

Code to zero

Track: Kråkesølv med Skredder

Jeg har tenkt på å blogge, men så var det jo hva man skulle skrive. Jeg har liketil drømt om emner jeg kan skrive om. Senere vil det nok dukke opp en historie, basert på hva jeg drømte.
Har vært i sola. Fått mange små fregner i ansiktet og på armene mine. Føler meg fremdeles bleik. Likbleik.
Holder på å lese boka Code to Zero av Ken Follet. Er kommet halveis i boka, og den leses selvsagt på engelsk. Veldig spennende å finne ut hva som skjer med mannen som mistet hukommelsen, og tydeligvis er rakettforsker! Da han våknet opp på et herretoalett med uteliggerklær og "hangover", tenkte han nok ikke på at han kan ødelegge for nasjonen og en venn... Noen er etter ham.



Gleder meg til jeg er ferdig med boka. Vil vite hvordan det gikk, og om raketten ble skutt opp til værs. Handlingen er lagt til 1958, så det er tilbakeblikk på to kriger, og krigen mellom nasjonene når det kommer til utskytning av raketter. I begynnelsen fikk man vite at sovjet hadde sendt opp en hund i en romrakett. Derfor ville USA sende opp mennesket, før sovjet klarte det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D