søndag, september 29

Dåpen

Track: Thomas Dybdahl – Interlude

Sent på sommeren var det dåp. Min lille nevø ble døpt. Har endelig fått ut fingeren og fått bildene fra kameraet over på dataen.
Gudstjenesten med dåpen ble satt i vakre Nordreisa Kirke 4.august 2013. Den kirka skal jeg gifte meg i en dag i fremtiden om jeg noen gang skal gifte meg. Nevøen min var utrolig flink gjennom gudstjenesten. Ikke mye bråk fra den lille herremannen. Gråt heller ikke da presten tok vann på hodet hans. Dåpskjolen har gått i arv i familien en god stund nå. Alle mine søskenbarn har hatt den på seg.
Søsteren min hadde på seg den fine Målselvbunaden. Typen er ikke av det tradisjonelle slaget og kjørte på med en dress fra Moods of Norway, for de som er interessert i mote.



3 kommentarer:

  1. Heihei.
    For en herlig baby! Håper at dåpen var vellykket.

    Overgangen student>lærer ble lettere enn jeg fryktet. Jeg hadde hørt så mye om "praksissjokket" før jeg fikk meg jobb. Heldigvis har jeg fått jobb på en fantastisk skole hvor nyutdannede får ekstra planleggingstid og noen "lettere" oppgaver i starten.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar!
    Kjekt at du ikke har glemt bloggen min :)
    Flotte dåpsbilder du viser!
    Vakre tanker fra K@ri

    SvarSlett
  3. Dåp er så koselig :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D