fredag, september 20

Cover-versjon

Track: Calvin Harris – Feel So Close - Radio Edit

Noen ganger får jeg bare noe over meg. Vanskelig å forklare. Denne rare greia får meg til å gjøre ulike ting, som å strikke, male et bilde, sy eller lage musikk. I går var det kjedelig og jeg var helt alene hjemme. Tok frem gitaren og begynte å spille litt, til hundens fortvilelse for hun er ikke så vant med gitarlyden. Tenkte meg litt om og fant ut at jeg ville se om jeg fant en låt med akkorder på nettet og endte opp med Calvin Harris av alle ting. Uten å ha tenkt meg særlig om var jeg plutselig i innspilling av min versjon og eksperimenterte litt. På min vanlige plass å legge ut sanger på (urørt) er det visst ikke lov å legge ut cover-versjoner slik jeg har skjønt det. Lenge siden jeg har vært innom der nå. Fant ut at jeg kunne legge det ut på youtube. Omsider gjorde jeg det, etter å ha sendt sangen først til en ivrig fan som liker alt jeg lager. Han hadde lyst til at jeg skulle covre en Radiohead-låt men det orket jeg ikke. En uke senere, Calvin Harris.

Dette er hvertfall min versjon. Gjerne hør på og fortell hva du synes. :)
Klikk her for å høre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D