onsdag, oktober 28

"Er han ikke blind da...?"

Da har jeg herved begynt i min andre praksis på lærerskolen. Jeg er utplassert på Bjerkaker skole, og har mange fine elever. Er faktisk imponert over at jeg allerede nå begynner å få tak i navnene på hele klassen, siden jeg generelt er dårlig på navn.
Blir lange dager nå fremover, og har i tillegg jobb i helgene. Det er ikke så fint, men jeg tjener penger. Har allerede begynt oppsparing av bil, for jeg er lei av å ta buss, og måtte stå opp kjempetidlig bare får å rekke de riktige bussene. I tillegg slipper jeg å måtte være avhengig av mamma når jeg vil hjem, og tilbake til byen. Deilig, men dyrt med bil.


Helifanten min, og pelspleddet. Mykt, varmt og fantastisk deilig!

Pengene mine har ellers bare dunstet bort i deilige ting som et pelspledd på tilbud, og Helifanten min, en elefantbamse som jeg fant i barneavdelingen. Veldig søt kompis, for han sier ikke så mye og gjør ikke så mye av seg. Litt annet med min søster, for hun er litt rar. Hun sa igår til meg at hun hadde klippet en yngre mann, som hun trodde var blind, for han hadde på hver sin side av ørene "elektroder" knyttet til høreapparat... "er han ikke blind da...?"
Jeg lo. Ja sa jeg. Fikk hun til å tro det, i ca 10 sekunder, før hun spurte på nytt, fordi hun var usikker. Dum søster, ja takk.
Min andre søster har vært i London på klassetur, og der har hun shoppet masse. Liketil hunden vår har fått en gave fra turen, et nytt halsband. Hvitt med "diamanter" på. Kule, søte hunden vår.
Med dette håper jeg at jeg overlever praksis, og min dumme søster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D