søndag, mai 5

Familietid

Track: Pelbo – Waltz

Instagram: enrosafugl
Det er veldig fint å få gjøre ting sammen med både søster og nevøen min. Fredag satt jeg barnevakt for lillegull og det gikk overraskende bra. Litt spising, en del gulping og ett bleieskift. Gråting var det såklart også men fikk stogget gråten og fikk følelsen av at dette kan jeg. Nesten som jeg fikk lyst på baby selv. Bare nesten. Etter at søster kom tilbake tok vi en trilletur og lillegull sovnet av på turen. I sol og vårlig stemning ble det en fin tur. Vi skulle også til min gudmor senere på dagen så ble med hjem og spiste middag sammen før vi kjørte avgårde. Som eldre damer flest hadde hun såklart disket opp med både rundstykker og søtsaker. Var hjemme veldig sent og hadde en fin fredag.

For tiden er jeg kommet i flyttemodus. Slutten av juni flytter jeg. Uvisst hvor enda men kommer ikke til å bo i denne leiligheten mer har jeg bestemt. Brannalarmer som går i ett sett og særlig på natten gjør at nattesøvn blir vanskelig og mange ungdommer i samme bygget som tydeligvis gjør som de selv vil til alle døgnets tider. Bare irritasjon å bo her akkurat nå. Får satse på at min neste leilighet medfører mer ro og fred og ikke minst brannalarmer som går kun når det faktisk er brann.
Ender jeg opp med å bo i Tromsø igjen så må jeg nesten finne meg en rik mann, for det er svindyre priser der. Nekter å bo på hybel, da kan jeg like greit bo hos mamma nesten gratis. Hybler er nesten like dyre som en leilighet her jeg bor nå. Leiemarkedet er helt sinnsykt. Har jammen mye å tenke på før jeg flytter og håper jeg finner ut av sånt når det nærmer seg.

Etter nesten et helt år med sideskill har jeg nå klippet lugg igjen. Var en fin og vårlig forandring og mange syntes det kledde meg veldig. Tror jeg skal ha lugg en god stund fremover selv om det betyr mer tid på badet. :) Slenger med et par bilder fra helga fra min instagram-konto.
Instagram: enrosafugl
Masse snø enda. Håper det smelter veldig, veldig, veldig fort nå! Vil ha grønt gress! :D

Instagram: enrosafugl
På tur hjem på fredag. Veldig fint å holde han i hånda når han sov. Tror han likte det og. Ingenting som tydet på noe annet.

3 kommentarer:

  1. Jaaa, jeg håper virkelig at hagen blir fin tilslutt. Det blir nok lite drivhus her neste år.. ting må bygges og kjøpes litt og litt ;) Får det ikke som jeg vil med engang ;)

    søt liten kar du har passet på ;) koselig med babyer da ;) hehe
    Klem

    SvarSlett
  2. Høres koselig ut! herlig liten nevø du har! Lykke til med flytting, håper du finner noe greit:). Gooood helg!

    SvarSlett
  3. Så kos!

    Håper du finner et sted som er ålreit å bo!

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D