søndag, januar 27

Bursdagshelg

Track: Thelma – In Between

I dag har jeg bursdag.

Så fine!
Feiringen gjorde jeg unna i går, med fest og god stemning. Hadde venner på besøk og vi drakk og spiste nydelige sjokoladecupcakes med lilla frosting laget av ei venninne. Hun tok det med seg og alle likte det. Kombinasjon av bygdefest og bursdagsfeiring. Det blir dog veldig lenge til jeg drikker så mye. Hvis jeg i nærmeste fremtid blir bedt på bygdefest igjen blir det en liten cider.
Formen i dag er ikke den beste men det kommer seg stadig vekk. Er ikke kjent for å være den som er i dårlig form etter fest så jeg funderer på om at alderdommen gjør rare ting med kroppen min.

Har i grunn gruet meg veldig til å bli 25 år. Jeg har liksom ikke oppnådd så mye til nå føler jeg.
Veldig fint å feire dagen med venner i alle fall.
Fått mange hilsener på fjasboka og et koselig kort hos mamma. Fikk en slettetang hos søster og to blomsterbuketter. En fra familien og en fra en venn. Med bare en vase tilgjengelig ble det noe provosorisk løsning til den andre buketten.
Nettopp spist middag sammen med søster og svigerbror. Han sto for matlaginga noe som passet meg veldig fint. Alt i alt har helga vært fin og det gikk greit å bli 25 år. Neste tall jeg gruer meg for er 30. Det er heldigvis fem år unna. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D