torsdag, juli 5

Bilkjøp

Track: Metric – Artificial Nocturne

Heia bloggen!

Her jobbes det. Pakkes svært lite enda men planene er der, når jeg har en fridag eller to.
Siden sist har jeg fått bil. Eller kjøpt da. Mamma har hjulpet meg litt og det er litt småfiks på bilen som hun skal legge ut for. Tirsdag mens jeg kjørte var radioen skikkelig rar. Skulle scanne til en ny radiokanal og plutselig slo den seg av og på, av og på til jeg slo den av selv. Onsdag funket radioen men mistenker enten dårlig antenne eller løs kontakt et sted.
Kjenner at det er lenge siden jeg har kjørt bil på ordentlig. Sist gang jeg kjørte ordentlig var forrige sommer. En nyere bil, diesel (min har bensin), fungerende radio og alt jeg måtte passe på var alle hullene i veien og et par traktorer. Å kjøre i byen er helt annerledes og jeg må passe på mye mer. Ikke at det gjør meg noe. Sliter litt med bakkestart så må øve litt på det. Alt ordner seg med litt mer trening.

Fra Instagram. Follow me? enrosafugl

Da har jeg bil. Alt jeg mangler nå er et kjøleskap. Ikke mange vaktene igjen på jobben nå!
Og mamma har forresten bursdag i dag. Hurra for henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D