onsdag, mai 9

Kor og give away

Track: Franz Ferdinand – Turn It On

Da var enda et kor-oppdrag gjennomført med glans og vi fikk et ekstra oppdrag i tillegg, nemlig synge bursdagssang for lokalhelten Arthur Arntzen. Han fyller riktignok år imorgen men var på hotellet vi sang på til rett tid. Han ble veldig glad for sangen.

Når jeg først er i gang med bloggingen kan jeg meddele for leserne at Lovelyliller har give away. Trekning 15.mai, på samme dag som min fotografiske utfordring går ut.
Bli med du også!


5 kommentarer:

  1. Heisann! Ser at du har kommentert på min blogg at du ikke vet hvor Name It butikken er. :) Den ligger på Jekta storsenter i den nye gata som åpnet i forrige uke! ;)
    Klem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Får stikke innom neste gang jeg er på Jekta. Det er ikke så ofte da men av og til hender det. :)

      Slett
  2. Ja, chili plante faktisk;) Spiser en del sterk mat og da tok jeg vare på frøa og tenkte jeg måtte prøve meg. Får se om det blir noe. Moro er det uansett ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo greit da :) Når jeg står i blomsterbutikker og spør om jeg kan plante frø sier de alltid "nei" fordi det er feil tidspunkt på året osv... Egentlig tror jeg bare jeg skal drite i hva de sier, urter kan jo stå i vinduskarmen. Mon tro om den ser om det er vår eller vinter ute når den har det varmt inne? :)

      Slett
  3. Ja det var skikkelig artig at vi sang for han! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D