onsdag, april 11

Syk

Track: Fredrik W. Olsen - Ikke redd

Omgangssyke. Det er dritt, det! Våknet på natten og var skikkelig ille. Vært kvalm siden igår men føler meg litt bedre enn før. To dager i karantene er også kjedelig, særlig når man har skole og ting man skulle gjort. Har sett på Chuck, spist mariekjeks og sovet. Mamma kom innom med kjeks og cola. Det sistnevnte er vel mer for psyken enn til hjelp. Ordentlig cola smaker jammen merkelig, når man bare har drukket cola zero den siste tiden. Masse sukker. Har satt lavkarbo-kostholdet på vent til jeg blir frisk. Viktigste er å bli frisk og spise det man vet hjelper når man er sånn syk.

Har tenkt å holde en fotografisk utfordring snart, så følg med om du vil joine. Tror det blir bra. Tema er fortsatt usikkert men noe lurt må man jo finne på.

Hør på låten forresten! Skikkelig fin sang. Fredrik er fra bandet Kråkesølv og har laget masse låter. Han får sitt eget soloalbum og det gleder jeg meg til. :)

4 kommentarer:

  1. God bedring!! Jeg måtte trå til i andresopranrekka i dag, der var det i tynneste laget. Velkommen tilbake :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:D Du kan jo bare hoppe over til andresopran, du synger så fint:D Jeg skrev på fb-gruppa at jeg var syk, men fb via mobil ville visst ikke at det innlegget skulle publiseres i det hele tatt. Håper på å være frisk til mannskorets konsert søndag. Håper jeg ser deg der:)

      Slett
  2. Ja, omgangssyke er noe dritt!!! intet mindre..... Her i huset har små biter av epler uten skall hjulpet oss til å komme til hektene igjen, så det sverger vi til, men det er kanskje like mange gode råd som det er folk :-) Ritz-kjekt og P-Max er på menyen her på sånne dager, men ALDRI TUNG COLA!!! Det smaker da så vondt! Som du sier sukker. Jeg føler at det er som sukkerlake, og jeg kan ikke huske sist jeg smakte det, men never ever! Heller vann :-)
    Jeg har nok ikke høns (dessverre), men jeg var sammen med noen i helga. Kyllinger, høns, sau og lam! Alt det som hører påska til, og bildet måtte bare få være med i går, for ja: Jeg syns også det var fint!
    Spent på den fotoutfordringen din da.... Send meg en pip når den er ute, for jeg er fæl til å ikke få med meg sånn, og nå innrømmer jeg det heller og ber om hjelp til å huske. Så kjett å glemme noe man har gledet seg til.
    Jeg ønsker deg god bedring og en flott dag videre.
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D