lørdag, mars 27

Tanker om våren

Track: Jace Everett – Bad Things

Jeg er glad.
Det er sol ute. Å se sola fra fastlandet er noe helt eget, og sola skinner på fastlandet hele dagen omtrent. Dessuten så synger småfuglene fra trærne et sted. Fin stemning av det.
Jeg gleder meg til sommeren.
Først må våren komme. Det er selvsagt veldig fin. Eneste jeg gruer meg til er når snøen smelter, ikke bare fordi snøen forsvinner, men det blir ekkelt og glatt.
Jeg skal til Russland.
Dette skjer etter påske, 19.-23 april. Det er en prosjektkonkurranse. Russere er visst veldig glade i å holde konkurranse. Jeg skal øve på å prate engelsk, og litt russisk. Konkurransen er på engelsk, heldigvis for meg og de andre i klassen min som skal dra.
Jeg skal til Fredrikstad.
Dette skjer i sommer en gang. Da er min søte venninne høygravid. Jeg skal få være en slags tante til barnet. Det blir morsomt.
Jeg får igjen på skatten.
Penger, det er noe essensielt i dagens samfunn. Jeg får igjen penger, ikke mye, men mer enn min søster. Den som er eldst, ler visst høyest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D