tirsdag, september 22

Høstens potpourri

Jeg er veldig glad i høsten.
Høst betyr forandringer, selv om det betyr at det er slutten på en fargerik og mindre varm sommer.
Høsten skal være kald, ekkel, med mye regn og trær som bøyer seg for vinden. Ja, og masse farger både på trær og på bakken. Jeg liker det ekkelt.

Har vært to ganger på restaurant denne måneden. Det er rart det. Mine to eneste besøk på restaurant plassert med en ukes mellomrom. Første besøket var selvsagt koselig, men restauranten var temmelig ny, og hadde tacosaus på nesten alle rettene. Det var sært, så jeg bestilte noe uten tacosaus.
Det andre besøket var ei bursdagsfeiring, selv om det bare var jeg og Sylvia. Ordentlig mat der, og null tacosaus. Pluss for bare det.
Har merket meg at det er mange som har bursdag i september. Nesten skummelt mange. Litt mindre i oktober, og noen få i desember. Snakker altså med utgangspunkt i mine venner, ikke dine, med mindre vi ikke har felles venner.




Jeg er opp mot lykkelig enda. Rart egentlig. Er vel bare slik av og til.
Kanskje høsten gjør meg lykkelig. Alle fargene som jeg liker, selv om høsten er mindre blå, hvis man da ikke ser ut mot havet. Jeg har egentlig alt. Et hav, broer, trær, egen postkasse, sølepytter, himmelen og mørket. Jeg elsker å høre regnet slå mot vinduet når jeg skal sove. Har man mange ting å være glade for og som man liker, så tror jeg man kan bli ordentlig lykkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D