torsdag, september 10

Gledesrop!


Jeg er så utrolig, ufattelig glad, nesten lykkelig for tiden!
For at du som leser skal forstå hvorfor, skal jeg nå ramse opp noen punkter som gjør at jeg er så glad.

  • Har fått lønnsøkning
  • Får utbetalt mer lønn enn jeg trodde selv denne mnd, som betyr...
  • ...at jeg slipper å tenke på å spare til tattooveringen jeg skal ta 29.september
  • Kråkesølv har kommet ut med ny single, og plata er nær. Elsker sangen "Privat regn".
  • Har inspirasjon, slik at jeg får skrevet nye låter selv
  • Har en pianolærer som faktisk fokuserer mot spilleprøven, og ikke at jeg bare skal kunne spille piano
  • Elsker leiligheta jeg har nå! Den er herlig stor og herlig god!
  • Det er HØST!
Syns livet noen gang er fantastisk god mot meg! At jeg ikke bare møter motgang, men også får se de gode tingene her i livet. Kan vel takke Gud for dette. Det hjelper med en bønn av og til.
Man trenger ikke akkurat å oppleve kjærlighet for å være lykkelig. Disse punktene jeg har oppgitt er gode nok som de er, akkurat nå!
Gled deg over de små tingene, og livet blir mer spennende og herlig. Forventer du store ting vil du bli skuffet og ulykkelig.

2 kommentarer:

  1. æ førvente store ting! førvente masse av Gud og har all tru på at han ikke er førr liten førr mine førventninga. de må bare passe til kæm han er. kan jo ikke førvente at han ska hate de æ hate, når æ vet at han ikke hate nån f.eks.

    SvarSlett
  2. Vi er alle forskjellig Silje. Jeg forventer lite, og blir dermed veldig glad når ting går min vei. Jeg er ikke vant til at positive ting skjer.
    Du derimot, ser stort på livet, får betalt i stort og tenker stort. Gud hjelper oss begge, men på forkjellige nivåer. Det er egentlig greit det. Da blir ikke Gud så sliten, hehe :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D