onsdag, april 29

De tre siste årene

Jeg har blitt inspirert av Ørjan Hoyd sin blogg, om det å skrive hva som har skjedd de siste 3 årene. Derfor medfølger det en liste over ting jeg har gjort og som har skjedd, om du skulle være i tvil. Jeg skriver ikke i kronologisk rekkefølge, men etterhvert som ting har dukket opp i mitt hode.

Liste over ting som har skjedd de siste 3 år:

  • har fullført videregående, musikklinjen
  • vært med på musikalen Hair, satt opp av musikk, dans og drama
  • arrangert låten Frank Mills, og laget DEN fine cello-stemmen til
  • hatt et friår fra alt som heter skole
  • jobbet på et sykehjem og en bensinstasjon det friåret
  • bodd på tre plasser (tomasjord, bjørklund, langsundvegen)
  • hatt en trønderkjæreste (men ikke nå lengre) :)
  • begynt på lærerhøgskolen (siste kullet av det som het høgskolen i tromsø, nå en del av universitetet)
  • begynt å male bilder (ikke så flink enda)
  • tatt lappen, og dette blir det andre året jeg har den
  • hatt en Peugeot 406 (aldri mer!)
  • bulket bilen min (mamma ble sint, et lite uhell)
  • tegnet, malt og designet ting siden jeg går PELU (PraktiskEstetiskLærerUtdanning)
  • jobbet på Driv i to semester som ordensvakt
  • begynt på den lange ferden som lydkvinne i jesuskirka (som "lærling" omtrent)
  • farget mitt hår mange ganger
  • blitt hekta på iskaffe
  • vært i et bryllup i reipå, første bryllup i voksen alder
  • begynt å synge på dialekt istedenfor engelsk

Dette var det jeg kom på akkurat nå. Jeg er fornøyd over hva jeg har prestert på tre år.

2 kommentarer:

  1. takk.

    det er noe med en sånn liste som bare gjør at en blir litt bedre kjent med livet til andre. fint å lese om deg ann rose. lydkvinne, spennende.

    SvarSlett
  2. Takk selv, du er en inspirasjon! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D