søndag, januar 4

Ferien er over

Da var juleferien over og imorgen er det en ny start med skole og lesing av alle slag.
3 nye uker med praksis på praksisskolen, med tekstil, kunst og håndverk, musikk og sånn småting. Dette blir nok helt greit tenker jeg.
Er mer forbedredt nå på tekstiloppgaven vi skal ha etter praksis i klassen min enn det jeg var før praksis. Nå har jeg jo masse erfaring med tekstil. Læreren er veldig inne på det med tekstil.

Har fått litt åndelig føde idag.
Sto opp tidlig for å være med på møtet i jesuskirka. Kjempekoselig med alle som skulle ha nyttårsklem og lurte på hva man hadde gjort i jula. Ble litt trøtt av selve prekenen, men det er fordi jeg blir trøtt når det er kaldt og jeg sitter for lenge i ro. Ikke noe å gjøre med det nå.
Synge gjorde vi også, herlige sanger.
Spaserte hjem i -6 grader omtrent, var deilig sånn egentlig, selv om det var litt kaldt.

2 kommentarer:

  1. Fin header du fikk.
    De tre uken går nok sikker ganske fort:P

    SvarSlett
  2. Jaja - Virkelig på tide at du ferdig med ferie, du har ikke godt av så mye ferie! :D HAHAHAHAHAHA!


    Yo ;-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D