onsdag, november 14

Livet og kjærligheten

Track: Lene Marlin med The Way We Are

Livet og kjærligheten er som en lang vei.

Noen ganger støter man på utfordringer og store steiner. Da må man bare klatre over steinene eller knuse de.

Andre ganger møter man flotte mennesker som følger deg et stykke på veien. De kalles venner.
Venner er gode å ha. Alltid.

Jeg har bestemt meg for å roe litt ned på denne veien kalt liv og kjærlighet.
Ta meg tid til å lukte på blomster, ligge under trærne og se på sommerfuglene.
Det finnes nemlig mennesker som kjører på den veien i 120 km/t og ikke får med seg de fine detaljene. Det må være svært kjedelig i grunn. Å gå glipp av alt liksom.

Akkurat nå er det tomt på veien min. Ingenting skjer verken i livet mitt eller kjærligheten.
Men en dag blir det bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D