mandag, november 26

Kjedsomhet, bilder og tanker.

Track: Mew med Comforting Sounds

Det er ikke alltid man har noe å gjøre.
I det siste har jeg tent stearinlys inne på rommet, lagt meg i sengen og drømt litt.
Jeg gjorde det også i sted. Bare at nå skrev jeg ned noen tanker.



Mine tanker omtrent i seks-tiden.


Jeg har også tatt noen bilder tidligere som jeg har hatt lyst til å dele via bloggen.
Når jeg var i Bodø greide jeg å søle såpe i veska der jeg hadde overføringskabelen til mobilen. Ikke bra, men den funker nå.
Resultatet ser du nedover.



Dette bildet ble tatt når jeg var i Bodø. Sol ute, klarte ikke å la være.


Så fin blå farge og snø. Tatt i Tromsdalen like etter at jeg kom tilbake til Tromsø.



Buster, marsvinet mitt som døde tidligere i år. Måtte bare ha det med, han var både kul og slum.



En skål med to stearinlys. Ingen liker å være alene, godt å være to (fork 4,9-12).
Dekorert med blader fra en tørket rose.


Tett innpå en rose. Fine bildet.

2 kommentarer:

  1. veldig fint bilde fra bodø.

    nadre gode bibelvers du liker?

    SvarSlett
  2. Like mange bibelvers, men glemme fort kor æ fant dem. Trur æ burde bynne å skrive dem ned.
    Et kort, men bra e f.eks sal 118,23 mene æ d va. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D