onsdag, februar 7

Minusgrader ute og sol!

Track: Saybia med It's OK love

Hurra!!!! Nå kan man se sola ute. Det er så fint med sol ute, spesielt når det er vinter.
Vinter og sol hører like bra sammen som sommer og sol.
Det er også minusgrader ute. Noe jeg er glad for. Det er så mye bedre med minusgrader på vinteren enn masse mildvær som ødelegger alt og gjør ting glatt. -7 grader da jeg gikk til bussen i morges faktisk. Whii!

Om noen trenger en veibeskrivelse (på italiensk vel og merke) så kan jeg hjelpe til. Litt i alle fall. To siste timene har vi holdt på med å beskrive veien fram mot en bygning o.l. Synes det italienske ordet for trafikklys er morsomt. Semaforo. Trykket ligger på a-en. Ikke at det hjelper deg som ikke kan italiensk med å forstå. Så spør meg neste gang, så kan du få høre hvor morsomt det høres. :)

Noen ideer til inspirasjon? Trenger inspirasjon til å skrive. Skrive musikk og dikt. Har skrivekløe, men det kommer liksom ikke noe ut. Vanskelig å forklare. Kanskje du er smart nok til å forstå hva jeg mener. De fleste er smarte nok. Tror jeg. Nok om det.

Det er kaldt på skolen. Sånn til informasjon. Men forsåvidt er det jo alltid kaldt her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D