fredag, januar 5

Det å finne på noe å skrive i blogg.

Track: Wanna Be med Sothen.

Det å finne på noe å skrive i sin blogg kan være vanskelig av og til. Som i dag.
Har ikke den fjerneste aning på hva jeg egentlig skal skrive. I løpet av juleferien tenkte jeg på en bisarr historie jeg kunne skrive. Om en skotte og en pirat eller noe. Det var i alle fall morsomt i hodet mitt da. Men nå har jeg glemt hele greia dessverre. Kunne også skrevet om merkelige drømmer, men det høres bedre ut når man forteller de, for det er morsomt å se reaksjonen til de jeg forteller det til. Det er ikke det, jeg liker så absolutt å skrive. Manglende inspirasjon er ikke morsomt. Skrev mye merkelig i en time da jeg skulle finne ut hva jeg ville gjøre i hovedoppgaven i arrangering-komponering. Jeg syntes det var morsomt. Kanskje jeg bør finne på noe annet morsomt som jeg senere kan skrive noe om.

Kommer nok på noe. En dag kanskje.

Ciao!

1 kommentar:

  1. det kommer nok noe godt ned på "papiret" eller tastaturet som du tidligere har skrevet.

    skriv om det som opptar deg i hverdagen.

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D