lørdag, november 11

På tide å skifte navn?


Track: Reptilia med The Strokes.

Etter å ha tenkt litt, har jeg kommet frem til at det beste for meg ville være å skifte navn. Det er alt for mange som tar feil av navnet mitt, både på skrivemåte og uttale! Man kan bli sliten av slikt. Det skulle også ha funnes en volumknapp på mennesker... har GOD bruk for det også. Folk hører meg jo heller ikke så godt, eller er det de som trenger høreapparat?
Er i alle fall lei av at folk jeg må presentere meg for ikke oppfatter navnet mitt, og i løpet av 3-4 minutters gjentakelse fortsatt ikke oppfatter navnet.

Her er noen forslag jeg har laget for meg selv:

  • Petunia Thomassen
  • Begonia T.
  • Blåklokke Iblomsterhagen
  • Detsammesomdeg Sådetså
  • Stemorstunge T.
  • Tromsøpalme T.

Dette er bare noen, men for all del kom med flere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D