tirsdag, desember 3

Photoshoot med nevøen min

Track: Monzano – Cold Waters

Ser at det er en måned siden sist jeg blogget. Siden sist har mamma brukket armen sin. Dette har resultert i mye mer husarbeid for meg og dagene har gått litt fortere nå mens jeg enda er arbeidsledig.
Nok å gjøre i et stort hus. Hun er heldigvis på bedringens vei. Falt på isen med armen først. Det ble en tur til legevakta, røngten, akuttavdelingen og deretter på en kirurgisk avdeling i påvente av operasjon. Hun klarte å knekke begge beina i underarmen sin. Det var heldigvis ikke en fot.
Ellers er julegavene så og si i boks, en ny valp i huset som for øvrig er søt men det føles ikke riktig siden det er så kort tid etter Nusse. Man har ikke rukket å sørge ordentlig først. En fin border collie, er bare litt redd for eieren som trener den mer fra godstolen enn noe annet.
Har også forsøkt meg på å sy igjen og har kjøpt herlig stoff i dag.

I dag har jeg hatt en liten photoshoot med tantegutten min. Han har fått fem tenner nå og har observert at han har skikkelig stort mellomrom mellom tennene sine, akkurat som sin mor. Søster var skikkelig søt som baby. Krøller, smålubben, stort sprik mellom tennene og rosa bollekinn. Nevøen min er smålubben, har små krøller bak i nakken, sprik mellom tennene og litt bollekinn og dobbelthake. Absolutt herlig!

Har sett på en del fotovideoer via dagbladet.no. Mange fine tips der. En flott gave til meg i fremtiden må være et fotokurs for det er så mye å lære og jeg er absolutt ikke flink nok. Det er fint at man kan øve og har mulighet til å bruke nevøen min som øvingsobjekt. Fant sort-hvitt på kameraet og et redigeringsprogram har fikset litt på noen av disse bildene. Litt juks må være lov. :)


1 kommentar:

  1. For ett vakkert barn!
    Såå vakre bilder, du er flink!

    Herlig førjulstid, ønskes deg ♥

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D