tirsdag, januar 1

Året som gikk

Track: Hillsong United med All I need is You.

I året som gikk, for å ta en oppsummering, har jeg opplevd en hel del nye erfaringer og opplevelser.

De fineste har skjedd mot slutten. For da kom jeg, og kommer stadig nærmere Gud.

Alt fra å avslutte videregående, vært med på ei musikaloppsetning (med musikk, dans og dramalinja), sunget foran folk i JesusKirka på JKU, fått tilbake min inspirasjon for låtskriving, tatt lappen, bulka bilen rett etterpå (kremt...), vært på reiser, fått jobb og til sist også flyttet tilbake til byen. Og alt dette på et år. Selvsagt mye annet, med det er ikke så viktig.

Noe sier meg at det er nye og spennende opplevelser i vente også i dette nye året.


3 kommentarer:

  1. Den bulkinga va litt komisk..

    SvarSlett
  2. kremt.. komisk for dokker sikkert.. men ikkje førr mæ som faktisk må betale førr d en gang! e jo sånn 2/3 av ei lønn liksom.. vil æ tru.. hmm.. tjene litt godt æ da:P
    Gnidde æ d inn at æ har jobb og ikkje du? fint:P

    SvarSlett
  3. Kjempe komisk for oss..
    Du tjene masse peng det vet æ..
    Du e ikke lite slu du..
    Du kan si at du gnidde det godt inn..

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D