torsdag, januar 17

De små gledene

Track: Röyksopp med Triumphant

Det er fint å glede seg over ting.
Å finne de små gledene som gjør det lille ekstra i hverdagen.
Dele gledene er også fint. Derfor lager jeg denne lista, men også for å kunne minne meg selv på det når jeg tror at jeg ikke har noe å glede meg til.

Jeg gleder meg til:
* å besøke ei god venninne veldig snart
* shopping og besøk på lørdag
* min tidlige bursdagsfeiring på søndag
* fullføre min samling av The Simpsons på dvd
* fullføre mangaserien Love Hina
* kjøpe lille Mac
* finne ny musikk
* all den hvite snøen som kommer
* alle musikkutgivelsene til en venn
* når kroppen blir vant til mine stadige døgnrytme-forandringene
* søndagene i jesuskirka
* menneskene jeg kommer til å bli kjent med
* å treffe på hunden igjen

Var vel alt jeg kom på akkurat nå. Har jo også ting som gleder meg og som jeg ikke egentlig trenger å se frem til, men det får være nok for denne gang.

1 kommentar:

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D