tirsdag, desember 11

To ting som har hendt



Track: Niko Valkeapää med Suddon.


Fant endelig navnet på den serien jeg begynte å lese på i sommer. Jeg glemte det straks jeg var ferdig med å lese den pga masse andre ting.
Love Hina er navnet på den japanske manga-serien som jeg liker. Det som er morsomt med den er at man må lese den bakvendt fra det vi er vant med her i Norge. I Japan leser de visst ting bakvendt, for oss. Jeg digger det! Tok ikke lange tiden før jeg forstå og ble vant med å lese tegneserien på den japanske måten. En dag skal jeg dra til Japan. Først må jeg lære meg Japansk.

Og, jeg har fått jobb. Får vite mer om den på fredag som kommer. Blir sikkert bra.
Mulig et bønnesvar fra Gud.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D