mandag, mars 12

Sisten...

Track: Marc Bolan & T.Rex med Get it on

Jeg har da fått sisten. En rar greie tror jeg. Den som ga meg sisten var Solveig. Jeg må nok bare gi dette en sjanse da.

Regler: hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Seks rare ting om meg selv:

1. Har fått sansen for å lese korrektur i avisene og slikt, og det har gitt innvirkning på det andre sier og skriver. Når noen skriver feil bare MÅ jeg si det, selv om det kan virke litt slemt.
2. Bakterier. Hater de. Kan plutselig få vaskedilla. Det eneste som da står i hodet er å få bort de slemme bakteriene.
3. Bruker ordet da ofte. Når jeg skriver sms-er og på msn og slikt, og når jeg prater. Irriterende i lengden.
4. Litt redd for å ta buss til steder jeg ikke har vært på før. Det å måtte stoppe på feil busstopp er liksom det verste.
5. Jeg er til tider veldig sarkastisk og ironisk. Dessverre er det i noen tilfeller vanskelig å vite om når jeg er sarkastisk og når jeg ikke er det. Må nok øve på akkurat det.
6. Er en morgenfugl. Det har blitt bevist denne vinterferien. Har våknet klokka 08.00 hver eneste dag!! Uansett om man kunne ha sovet kjempelenge. Noen ganger litt før. Men det er irriterende når man har fri og kan sove lenge, men så klarer man det bare ikke.

Så er det slik at jeg nå skal sende sisten videre til 6 nye personer... men så viser det seg at alle jeg hadde planlagt å gi sisten til allerede har fått sisten!! Det er kjipt, så foreløpig er det ingen som får sisten da.

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D