lørdag, november 22

Høstbilder

Track: Bendik – Her

Vinteren lar enda vente på seg. Litt frost har det vært og frontruta på bilen har blitt skrapet noen dager men snøen har enda ikke kommet. Er veldig uvant for meg som bruker å måke snø i oktober/november. Det har nylig vært noen dager med regn og mildværet er kommet for å bli den kommende uka. Den kan like gjerne bli for min del om snøen først skal utebli.
I mellomtiden kan jeg kose meg med fine bilder jeg har tatt iløpet av høsten.
Klikk på bildene så blir de større.


Langs denne turløypa finnes det sauer på andre siden av gjerdet. Det er egentlig like greit. Har hatt publikum, stirrende sauer som gjerne følger med lenge etter at man har passert når man har gått turer forbi her. Bildet er tatt i slutten av september.


Slike farger tar pusten fra meg. Utrolig vakkert å se på. Da man glemmer alle bekymringer for ett lite øyeblikk og tillater seg å nesten være lykkelig. Tatt i starten av oktober.


Ventet på en buss som skulle komme med en pakke. Pakken kom aldri. Var kaldt og en vindfull ettermiddag. Angrer fremdeles ikke på at jeg måtte vente og at jeg kunne bruke ventetiden på å ta noen bilder.


Noen minutter senere forsvant sola.


Pakken som aldri kom var levert til ett annet sted. En øy. Denne pakken kom på en båt som kom til land kjempetidlig. Dette bildet er tatt tidlig på morgenen.

Helt alene, stillhet, ro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D