søndag, november 16

Nr.100

Dette er innlegg nr.100 som jeg har skrevet på denne bloggen siden 2006.
De som virkelig skriver mye blogg har nok kommet mye lengre enn meg, men det er ikke så farlig. :)

Snart flytter jeg fra Bjørklund og inn i en leilighet i langsundvegen. Jeg og min søster som skal bo sammen. Blir nok spennende å se om vi begge overlever å bo sammen.
Har begynt med pakkingen, er ikke så mye å pakke så blir å ta det litt med ro. Har nesten bare pappesker og slikt å flytte på.
Blir godt å flytte. Gleder meg. :)

4 kommentarer:

  1. hei ann rose, nummer 100 er slett ikke verst. fortell mer om hvordan nyleiligheta er.. kanskje du kan tegne den i 3d i sketchup fra google? google.com/sketchup

    ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Ikke verst sånn egentlig nei. :)
    Leiligheten er ikke så veldig stor men passer for meg og min søster for øyeblikket. ca.45 kvm. Hybelkjøkken, stor stue, søtt bad, morsom og lang gang. Kan se om jeg får tegnet den i det programmet. Skal uansett ta litt bilder etter at jeg er flytta inn og legge på bloggen. Følg med!!

    SvarSlett
  3. Ann Rose. Gangen e diagonal. Enkelt e det:P

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D