søndag, august 31

Min sommerfugl


Track: Sara Lov med Tell me how

Jeg tok en tattovering nå på lørdagen.
Det gjorde vondt til tider, men ikke så vondt at jeg aldri mer vil ta en ny tattovering.
Vi får se hva som skjer med tiden.

Jeg fikk tattovert en stilig sommerfugl.
Fins mange varianter på hva en sommerfugl betyr/symboliserer.
Liker den ene japanske varianten der en sommerfugl betyr "ung kvinne". To sommerfugler betyr "lykkelig gift".
Det sier seg selv at om jeg skal følge dette blir det nok ikke en ny sommerfugl på lenge da jeg er single som bare fy.
Andre ting man kan nevne er sårbar men utrolig vakker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D