fredag, mai 25

Sliten!

Det er mange ting for tiden som irriterer meg og som gjør meg sliten.
Tromskortet som man har bestilt for over en uke siden har enda ikke kommet! Takket være en snill og søt nabogutt, har vi blitt kjørt til skolen (meg og Sofie) slik at vi har spart litt penger.
Tromsbuss er teit.

Er sliten av skolen. Nå har jeg stått i kor siden 08.30 og sunget ting på nytt flere ganger fordi folk ikke greier å variere den valgfrie delen som vi har på vårs ensembleledelsetentamen.
Jeg varierte!! Faktisk.

Ellers så er været litt irriterende. Ser ut som det blir sol, men så blir det regn. Så ser det ut som det blir regn. Sol. Ok, det siste er bra, men været kunne da ha bestemt seg litt da.

Sliten av å tenke. Tror jeg må stenge hjernen min for aktivitet litt.
God elg! :D

2 kommentarer:

  1. du var savnet i går på jku.
    har du noen nyheter om lappen?
    håper du får busskortet ditt snart.. jeg har ikke sjekka dem ut ennå.

    SvarSlett
  2. ah... va æ d? hmm.. nytt for mæ... lappen tar æ samme dag som æ har eksamen i hovedinstrument.. smart e d ikkje... busskort har æ fått, så i kveld kjem æ! :D

    SvarSlett

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D